
24-letni Jehan Daruvala aktualnie reprezentujący holenderski zespół MP Motorsport w Formule 2 związał się nowym kontraktem z ekipą Maserati startującą w Formule E. Hindus to obecnie jeden z najbardziej doświadczonych kierowców w Formule 2, wystartował w prawie 100 wyścigach i 4 z nich wygrał. Większą ilość startów w Formule 2 posiadają na ten moment tylko Ralph Boschung oraz Roy Nissany.
Daruvala w sezonie 2019 zajął trzecie miejsce w Formule 3 jeżdżąc dla włoskiego zespołu Prema Racing. W latach 2020-2021 reprezentował ekipę Carlin, a w 2022 powrócił do Premy, ale już w Formule 2.
Pochodzący z Bombaju zawodnik przed finałową rundą Formuły 2 w listopadzie w Zjednoczonych Emiratach Arabskich zajmuje dopiero 12 miejsce w klasyfikacji kierowców z dorobkiem 59 punktów. O jeden więcej posiada inny reprezentant Indii w tegorocznej stawce Formuły 2, czyli debiutant Kush Maini.
Daruvala w 2011 roku był jednym z trzech zwycięzców programu o nazwie "One in a Billion" realizowanego przez nieistniejący już zespół Force India startujący wówczas w Formule 1. Pozostałą dwójkę zwycięzców stanowili Arjun Maini i Tarun Reddy. Program miał na celu wyłonienie najlepszego młodego kierowcę z Indii z perspektywami na debiut w Formule 1. Daruvala w okresie 2020-2022 należał do Red Bull Junior Team, a pierwszą jazdę bolidem Formuły 1 odbył w bolidzie MCL35M z sezonu 2020 należącym do zespołu McLaren. Miało to miejsce w czerwcu 2022. W kolejnych miesiącach Daruvala jeszcze dwukrotnie jeździł McLarenem MCL35M, najpierw w lipcu na torze Algarve, później we wrześniu na Paul Ricard.
Od listopada 2022 roku Daruvala jest kierowcą rezerwowym i testowym w zespole Mahindra Racing startującym w Formule E. W sezonie wyścigowym 2022/20223 tej elektrycznej serii miał już okazję uczestniczyć w testach dla debiutantów w Berlinie. W zespole Maserati w sezonie 2023/2024 jego partnerem będzie Maximilian Günther.
Maserati to zespół występujący na licencji sportowej księstwa Monako i rywalizujący w Formule E od sezonu 2022/2023. Wcześniej ekipa ta startowała w Formule E pod nazwą Venturi Racing, uczestniczyła w elektrycznej serii wyścigowej od pierwszego sezonu. Niedawny debiut Maserati w Formule E stanowił powrót tej marki do wyścigów samochodowych single-seater po długim okresie czasu. Po raz ostatni w wyścigach single-seater Maserati uczestniczyło w 1957 roku w Formule 1.
W ostatnich tygodniach spekulowano, iż o miejsce w zespole Maserati ubiega się Felipe Drugovich. Jednakże dzisiejszy komunikat oznacza, że dla ubiegłorocznego mistrza Formuły 2 nie ma już tam miejsca. Opcją pozostaje jeszcze tylko posada w Williamsie w Formule 1 lub szukanie pracy w IndyCar Series.